Negocjacje v. 3 - poziom zaawansowany
Szkolenie stanowi trzeci - po podstawach oraz rozwoju umiejętności - poziom warsztatu z negocjacji. Jest interaktywnym szkoleniem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) wejdziesz na wyższy poziom technik i narzędzi negocjacyjnych. Poznasz reguły, które stanowią zaprzeczenie powszechnie znanych zasad. Konflikt może być korzystny. Doprowadzenie do „tak” wcale nie musi być dobrym krokiem. Nastawienie na win-win może prowadzić do większych strat. Sukces może wynikać z zupełnie nieprzewidzianych okoliczności.
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-13:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
 - autorskie materiały szkoleniowe;
 - imienny certyfikat uczestnictwa.
 
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę 
 oraz mikrofon
Czy wiesz, że...
To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.
Szczegóły znajdziesz TUTAJ
Co zyskasz?
- Dowiesz się, jak się konfrontować i postawić na swoim.
 - Poznasz wpływ inteligencji emocjonalnej na wyniki negocjacji.
 - Dowiesz się, w jaki sposób „nie” otwiera negocjacje.
 - Poznasz taktyki kreowania drugiej stronie perspektywy straty.
 - Dowiesz się, jak za pomocą pytań stworzyć drugiej stronie iluzję kontroli sytuacji.
 - Dowiesz się, jak odkryć informacje, które mogę diametralnie zmienić negocjacje.
 
O szkoleniu:
Na poziomie zaawansowanym negocjatorzy potrafią uzyskiwać rezultaty w psychologicznie świadomy sposób. Do tego potrzebna jest umiejętność wykorzystania inteligencji emocjonalnej, zdobywania zaufania, identyfikacji potrzeb drugiej strony, asertywnego wywierania wpływu.
Negocjatorzy potrafią sprawić, aby partner w negocjacjach czuł się bezpiecznie i chciał się otworzyć. Wiedzą, jak poprzez zaspokojenie potrzeb drugiej strony wpłynąć na rezultat negocjacji. Potrafią tworzyć takie ramy negocjacyjne, aby druga strona nieświadomie zaakceptowała nałożone przez nich ograniczenia w rozmowach. Wiedzą, w jaki sposób zaangażować partnera, żeby to ich, a nie swoje problemy rozwiązywał.
Wyższy poziom negocjacji wiąże się też z gotowością na odrzucenie tradycyjnej logiki i racjonalności. Kompromis może prowadzić do nieefektywnego wyniku, z którego żadna strona nie będzie zadowolona. A konflikt wbrew pozorom może być korzystny i doprowadzić do oczekiwanego porozumienia.
Program:
- Stawiaj na swoim nie przeciwstawiając się.
 - Empatia taktyczna na usługach negocjatora.
 - Zaproś drugą stronę do powiedzenia „nie”.
 - Sztuka naginania rzeczywistości.
 - Pytania konkretne - niech druga strona rozwiązuje Twoje problemy.
 - Teoria czarnego łabędzia - sposoby na odkrycie nieznanych niewiadomych.
 
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Kupcy.
 - Pracownicy działów zakupów, sprzedaży.
 - Kadra managerska.
 - HR Biznes Partnerzy.
 - Osoby zainteresowane rozwinięciem kompetencji negocjacyjnych.
 
