Nagroda i kara jako narzędzia managera

Warsztat będzie dotyczył trudnych sytuacji z jakimi może spotkać się szef podczas swojej kariery zawodowej. Nauczysz się umiejętności karania, a także nagradzania i doceniania pracowników. Dowiesz się też o 1-szym spotkaniu szefa z pracownikami i dlaczego jest to takie ważne. Poznasz narzędzia, które w wymienionych sytuacjach wspierają szefa w zarządzaniu zespołem, budują z załogą pozytywne relacje i pomagają mu w utrzymaniu motywacji i zaangażowania pracowników na dobrym poziomie. Każdy z uczestników będzie miał możliwość bezpiecznego przećwiczenia nowo nabytych umiejętności.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Czy wiesz, że...

To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.

Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami:

531 034 574

Co zyskasz?

  • dowiesz się jak doceniać pracowników bez kosztownych inwestycji,
  • zrozumiesz, dlaczego ważne jest by Twój zespół wiedział na jakich zasadach współpracujecie,
  • zaczniesz świadomie stosować karę, aby jej efektem była świadoma poprawa zachowania pracownika,
  • poznasz najczęstsze błędy w stosowaniu kary dla pracownika,
  • będziesz potrafić skomponować swoje 1-sze wystąpienie przed pracownikami, poznać sposoby poprowadzenia spotkania i ochrony przed błędami,
  • umocnisz swój autorytet w zespole.

O szkoleniu:

Powszechnie uważa się, że bycie szefem to czysta przyjemność, bo ma się prestiż i wszyscy go słuchają, a on tylko siedzi za biurkiem i rozkazuje. Okazuje się, że jest to dla każdego jedno z największych wyzwań zawodowych.

Podczas szkolenia odpowiemy sobie na pytania:

  • Jak pozafinansowo docenić pracownika?
  • Na co uważać podczas nagradzania, aby ”nie wylać dziecka z kąpielą”?
  • Dlaczego boimy się nagradzać?
  • Po co doceniać i nagradzać?
  • Jak przygotować się do 1-szego spotkania z załogą?
  • Co powiedzieć, jak długo mówić, jaką formę prezentacji przyjąć?
  • Po co w ogóle robić takie spotkanie?
  • Kiedy i jak karać pracownika?
  • Na co uważać podczas rozmowy o karze?
  • Co robić a czego nie robić podczas komunikowania kary?
  • Co robić, aby nie karać pracownika?

Program:

  1. Orędzie szefa:
    • Przygotowanie.
    • Intencje.
    • Granice.
    • Preferencje.
    • Podsumowanie i zakończenie.
    • Pułapki i zagrożenia.
  2. Nagradzanie pracownika:
    • Nagradzaj na forum.
    • Określ dokładnie za co jest nagroda.
    • Celebruj sukces z pracownikiem.
    • Pułapki przy nagradzaniu.
  3. Docenianie pracownika:
    • Doceniaj często, ale nie „na siłę”.
    • Doceniaj szczerze.
    • Doceniaj starania, a nie tylko efekty.
    • Doceniaj tu i teraz.
  4. Karanie pracownika:
    • Rozmowa 1 na 1.
    • Poinformuj o celu spotkania.
    • Doprecyzuj za co jest kara.
    • Określ jaka to kara.
    • Udziel głosu pracownikowi.
    • Zamknij spotkanie.
    • Pułapki przy karaniu pracownika.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera rozpoczynającego współpracę z zespołem.
  • Lidera, który chce umiejętnie doceniać swoich współpracowników.
  • Managera, któremu zależy na świadomym rozwoju swojego zespołu.
  • Lidera, który chce skutecznie motywować zespołu jak i poszczególnych pracowników.
  • Wszystkich osób, które kierują zespołem i chcą poprawić swoje umiejętności zarządcze.