Nagroda i kara jako narzędzia managera
Warsztat będzie dotyczył trudnych sytuacji z jakimi może spotkać się szef podczas swojej kariery zawodowej. Nauczysz się umiejętności karania, a także nagradzania i doceniania pracowników. Dowiesz się też o 1-szym spotkaniu szefa z pracownikami i dlaczego jest to takie ważne. Poznasz narzędzia, które w wymienionych sytuacjach wspierają szefa w zarządzaniu zespołem, budują z załogą pozytywne relacje i pomagają mu w utrzymaniu motywacji i zaangażowania pracowników na dobrym poziomie. Każdy z uczestników będzie miał możliwość bezpiecznego przećwiczenia nowo nabytych umiejętności.
:quality(80):no_upscale()/szkolenia_width-820px/trudne_sytuacje_szefa_1.jpg)
Obecnie brak dostępnych terminów
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Czy wiesz, że...
To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.
Chcesz poznać szczegóły?
Skontaktuj się z nami:
Co zyskasz?
- dowiesz się jak doceniać pracowników bez kosztownych inwestycji,
- zrozumiesz, dlaczego ważne jest by Twój zespół wiedział na jakich zasadach współpracujecie,
- zaczniesz świadomie stosować karę, aby jej efektem była świadoma poprawa zachowania pracownika,
- poznasz najczęstsze błędy w stosowaniu kary dla pracownika,
- będziesz potrafić skomponować swoje 1-sze wystąpienie przed pracownikami, poznać sposoby poprowadzenia spotkania i ochrony przed błędami,
- umocnisz swój autorytet w zespole.
O szkoleniu:
Powszechnie uważa się, że bycie szefem to czysta przyjemność, bo ma się prestiż i wszyscy go słuchają, a on tylko siedzi za biurkiem i rozkazuje. Okazuje się, że jest to dla każdego jedno z największych wyzwań zawodowych.
Podczas szkolenia odpowiemy sobie na pytania:
- Jak pozafinansowo docenić pracownika?
- Na co uważać podczas nagradzania, aby ”nie wylać dziecka z kąpielą”?
- Dlaczego boimy się nagradzać?
- Po co doceniać i nagradzać?
- Jak przygotować się do 1-szego spotkania z załogą?
- Co powiedzieć, jak długo mówić, jaką formę prezentacji przyjąć?
- Po co w ogóle robić takie spotkanie?
- Kiedy i jak karać pracownika?
- Na co uważać podczas rozmowy o karze?
- Co robić a czego nie robić podczas komunikowania kary?
- Co robić, aby nie karać pracownika?
Program:
- Orędzie szefa:
- Przygotowanie.
- Intencje.
- Granice.
- Preferencje.
- Podsumowanie i zakończenie.
- Pułapki i zagrożenia.
- Nagradzanie pracownika:
- Nagradzaj na forum.
- Określ dokładnie za co jest nagroda.
- Celebruj sukces z pracownikiem.
- Pułapki przy nagradzaniu.
- Docenianie pracownika:
- Doceniaj często, ale nie „na siłę”.
- Doceniaj szczerze.
- Doceniaj starania, a nie tylko efekty.
- Doceniaj tu i teraz.
- Karanie pracownika:
- Rozmowa 1 na 1.
- Poinformuj o celu spotkania.
- Doprecyzuj za co jest kara.
- Określ jaka to kara.
- Udziel głosu pracownikowi.
- Zamknij spotkanie.
- Pułapki przy karaniu pracownika.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managera rozpoczynającego współpracę z zespołem.
- Lidera, który chce umiejętnie doceniać swoich współpracowników.
- Managera, któremu zależy na świadomym rozwoju swojego zespołu.
- Lidera, który chce skutecznie motywować zespołu jak i poszczególnych pracowników.
- Wszystkich osób, które kierują zespołem i chcą poprawić swoje umiejętności zarządcze.