Lider zespołu (Szkolenie 4-dniowe)

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności i kompetencje managerskie niezbędne do zarządzania zespołem w taki sposób, który wzmacnia motywację, buduje zaangażowanie i prowadzi do wzrostu wyników całego zespołu.

Szkolenie jest realizowane w trybie 4 dni po 4 h każdego dnia.

Terminy:

1 dzień - 05.09.2024   I   2 dzień - 20.09.2024   I   3 dzień - 03.10.2024   I   4 dzień - 22.10.2024

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

2760zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Dowiesz się, jak zadbać o skuteczność komunikacji i zrozumiesz zagadnienie jej dwukierunkowości.
  • Poznasz filary postawy komunikacyjnej.
  • Dowiesz się, na czym polega aktywne słuchanie i dlaczego jest ważne.
  • Poznasz narzędzia i sposoby oraz etapy delegowania.
  • Dowiesz się, czego nie należy delegować, poznasz pułapki delegowania.
  • Dowiesz się, jakie narzędzia można zastosować do monitorowania i rozliczania zadań.
  • Nauczysz się udzielać informacji zwrotnej i poznasz jej zasady oraz narzędzia.
  • Dowiesz się, na czym polega feedforward.
  • Nauczysz się, jak prowadzić trudne rozmowy, poznasz i przećwiczysz wspierające w tym narzędzia.
  • Doświadczysz i poznasz błędy poznawcze.
  • Poznasz czynniki wpływające na wzrost motywacji.
  • Dowiesz się, w jaki sposób budować zaufanie w zespole.
  • Dowiesz się, na czym polega empatyczne zarządzanie, jak je wzmacniać oraz z jakimi dylematami należy się liczyć.
  • Poznasz narzędzia wspierające budowanie strategii działania.
  • Dowiesz się, w jaki sposób zarządzać zmianą.

O szkoleniu:

Wchodząc na stanowisko kierownicze trzeba wziąć na siebie odpowiedzialność za własny warsztat managerski oraz za rozwój i wyniki pracy swojego zespołu. Konieczny jest pakiet umiejętności, który pozwoli działać skutecznie, osiągać dobre rezultaty i cieszyć się satysfakcją.

Dobry lider potrafi inspirować do działania, rozumie swoich pracowników i ich różnorodność, dzieli się odpowiedzialnością i wie, jak jej wymagać od zespołu. Dzięki takiemu liderowi zespół dobrze współpracuje, staje się coraz bardziej efektywny, dojrzały i samodzielny.

Dobry lider zna różnego rodzaju pułapki i umie ustrzec siebie i zespół przed poważniejszymi błędami. Zna dobre wzorce, skuteczne metody działania i narzędzia. Potrafi budować właściwe relacje i zaangażowanie. Potrafi pociągnąć ludzi za sobą.

Celem szkolenia jest przekazanie wszechstronnej wiedzy na temat praktyk pracy liderskiej oraz przedstawienie, w jaki sposób lider może potęgować rezultaty zespołu i skutecznie zarządzać pracą swoich ludzi.

Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co oznacza aktywne uczestnictwo osób biorących w nim udział, ponieważ jest to najbardziej efektywna forma uczenia się dorosłych.

Szkolenie jest realizowane w trybie 4 dni po 4 h każdego dnia.

Terminy:

1 dzień – 05.09.2024   I   2 dzień – 20.09.2024   I   3 dzień – 03.10.2024   I   4 dzień – 22.10.2024

Program:

  1. Dzień 1:
    • Kim jest lider.
    • Skuteczna komunikacja.
    • Błędy i bariery komunikacyjne, pułapki.
    • Narzędzia komunikacyjne.
    • Aktywne słuchanie, adekwatne pytania.
  2. Dzień 2:
    • Delegowanie zadań i odpowiedzialności, narzędzia delegowania, pułapki.
    • Informacja zwrotna, korzyści, postawa, narzędzia.
    • Narzędzia feedbacku, wpadki.
    • Trudne rozmowy, ocenianie pracowników.
    • NonViolent Communication.
  3. Dzień 3:
    • Postawa - analiza transakcyjna w relacji z pracownikiem.
    • Metoda Komunikat JA.
    • Błędy poznawcze.
    • Budowanie zaangażowania - motywacja wewnętrzna.
    • SDT założenia.
    • Motywacja w kryzysie.
    • Budowanie zaufania.
  4. Dzień 4:
    • Zarządzanie empatyczne.
    • Budowanie strategii, myślenie strategiczne, metody.
    • Zarządzanie zmianą, działania lidera.
    • Case study na podsumowanie programu.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Nowo mianowani kierownicy.
  • Managerowie początkujący i średnio-zaawansowani.
  • Osoby przygotowujące się do zarządzania pracownikami.
  • Project managerowie.
  • HR Biznes Partnerzy.