Konflikty w zespole
To nie jest kolejne szkolenie z komunikacji. To jest praktyczne szkolenie o emocjach w biznesie i w życiu. A dokładnie o genezie tych emocji.
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-13:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- nauczysz się jak rozpoznawać własne emocje i jak one rzutują na Twoje życie,
- poznasz narzędzia, które umożliwią Ci dobrą komunikację, niezależnie od osoby, na którą trafisz,
- zaczniesz zauważać i rozumieć więcej.
O szkoleniu:
Jest takie powiedzenie, że firma to ludzie. Jest i drugie, że ludzie przychodzą do Firmy (marki/logo) a odchodzą od szefów. Zastanawiasz się czasem, ile lat w swoim życiu spędzasz w pracy? Jak podaje Eurostat – Polakom zajmuje to 33,5 lat. To dużo czy mało?
Jak dla mnie bardzo dużo, to ponad 75% naszego dorosłego życia. Dlatego uważam, że w interesie każdej dojrzałej osoby, powinno leżeć to, aby dobrze się czuć w swoim zespole. Nikt nas tego nie uczy w szkole. Szkoda. A w Szkole Życia – zwłaszcza w biurowej codzienności – dobre samopoczucie to podstawa. Ile ludzi, tyle charakterów. Tam, gdzie są ludzie nieodłącznie są i emocje.
Zaczyna się niewinnie: nieporozumienia, zgrzyty, niejasne komunikaty, brak chęci do wyjaśnienia, lęk i ostatecznie eskalacja konfliktów. Kiedy zaczynamy rozumieć, dlaczego – ja się tak zachowuję – to ze zrozumieniem patrzę na zachowanie innych. A wiele zachowań mamy nieuświadomionych. Ja pomagam je wyciągnąć na światło dzienne i zrozumieć.
Program:
- Co to znaczy "TRUDNY" człowiek? A co, jeśli nie ma "trudnych" ludzi?
- Dlaczego wchodzimy w "trudne" zachowania, czyli geneza.
- Poznaj 3 kluczowe emocje, które stoją za takim zachowaniem.
- Każdy z nas może być "trudny" tylko o tym nie wie. Samoświadomość.
- Biurowe przykłady, czyli case study.
- Narzędzia, czyli jak ze zrozumieniem komunikować się z innymi.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Dla każdego, kto chce się dobrze czuć w swojej pracy.
- Dla każdego, kto chce zrozumieć swoje emocje i zachowania.
- Dla każdego, kto chce poznać narzędzia dobrej komunikacji.