Komunikuj się tak, aby inni usłyszeli to, co chcesz im powiedzieć

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie tematyki tego szkolenia. Poznasz i praktycznie przećwiczysz różne metody i techniki komunikacyjne, które będziesz mógł/mogła stosować w swoim życiu zawodowym i osobistym. Podczas szkolenia cały czas widzimy się i słyszymy.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Mentor, Coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Co zyskasz?

  • Dowiesz się, co niszczy komunikację i czego warto unikać.
  • Przetestujesz na sobie, w jaki sposób odbierasz komunikaty innych osób i na co szczególnie zwracasz w ich wypowiedziach uwagę.
  • Poznasz metodę na sprawdzenie, w jaki sposób inne osoby interpretują Twoje słowa.
  • Nauczysz się mówić tak, żeby inni faktycznie słyszeli i przyjmowali zamierzony przez Ciebie komunikat.

O szkoleniu:

Każdy z nas potrafi słuchać, ponieważ przeciętny człowiek jest wyposażony w uszy. Tylko, czy to oznacza, że słyszymy to, co nasz rozmówca chce nam przekazać?
Zastanów się, jak często zdarza Ci się, że mówisz coś do kogoś, a potem okazuje się, że ta osoba, bądź osoby zupełnie inaczej odebrały sens Twojej wypowiedzi. Potem musisz to ponownie tłumaczyć, wyjaśniać. To zabiera czas, w niektórych sytuacjach prowadzi do nieporozumień.
Wszystko to wynika z różnic w intencjach nadawania i odbioru komunikatów. A te z kolei biorą się z indywidualnych preferencji związanych z interpretacją tego, co słyszymy. Ty sam również znajdujesz się w tym gronie, czyli na swój sposób odbierasz wypowiedzi innych.
Gdy pomiędzy nadawanym komunikatem a odbieranym występuje różnica interpretacji – a dzieje się tak naprawdę często – pojawiają się problemy.
Sposób na ich uniknięcie, to po pierwsze, poznanie własnych preferencji odnośnie interpretacji. A po drugie poznanie sposobu na identyfikację preferencji rozmówców. I wreszcie po trzecie dostrojenie swojego komunikatu do innych osób.
Wtedy sprawiasz, że inni Cię słuchają.
O tym, jak to robić dowiesz się na tym szkoleniu.

Program:

  1. Czynniki, które przeszkadzają w komunikacji.
  2. Komunikaty, których trzeba unikać.
  3. Zweryfikowanie, co i jak Ty słyszysz w wypowiedziach innych osób.
  4. Model interpretacji komunikatów - Kwadrat komunikacyjny.
  5. W jaki sposób dopasować swoje komunikaty do preferencji interpretacyjnych odbiorców.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Osób, które chcą zwiększyć swoje umiejętności komunikacyjne.
  • Osób, które doświadczają problemów w obszarze komunikacji.
  • Osób, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające porozumieniu z drugą osobą.
  • Osób, które chcą nauczyć się przezwyciężać konflikty i radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji.
  • Managerów i liderów.
  • HR Biznes Partnerów.