Komunikacja w zarządzaniu
Dowiedz się, jak mówić do swoich pracowników, by dobrze i za pierwszym razem usłyszeli dokładnie to, co chcesz im przekazać. W czasie wykładu zostaną omówione narzędzia, dzięki którym stworzysz własny model otwartej komunikacji, by minimalizować nie tylko spadki motywacji, ale również ryzyka braku realizacji celów biznesowych.
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-14:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- poznasz najczęstsze błędy w komunikacji,
- zminimalizujesz komunikacyjne zapalniki konfliktów,
- nauczysz się zarażać zespół entuzjazmem do zmian bez marudzenia, że się nie da,
- po tym szkoleniu zaoszczędzisz mnóstwo czasu straconego na powtarzaniu kilka razy tego samego,
- dowiesz się jak słowami zachęcić swoich ludzi do rozwoju ich kompetencji,
- poznasz słowa, które motywują i zwiększają produktywność.
O szkoleniu:
Słowa mają moc. Mogą dodawać skrzydeł lub je skutecznie podcinać. W czasach, kiedy nieustannie brakuje nam czasu, a jeden priorytet goni kolejne ważne i pilne zadania, najmniejszy nacisk kładziemy na otwartą komunikację i wszystko staramy się skracać. A to w konsekwencji skutkuje nie tylko niedomówieniami, ale również spadkiem produktywności i motywacji u naszych pracowników. Gdy spada motywacja, pojawia się stagnacja, a to już pierwszy krok do niewywiązywania się z powierzonych zadań. Poznaj niuanse otwartej i dobrej managerskiej komunikacji zachęcającej do efektywnej pracy. Stwórz własny model najlepszych komunikacyjnych nawyków, by ludzie bezbłędnie Cię rozumieli i z chęcią sięgali po nowe wyzwania.
Program:
- Jak mówić, żeby pracownik nas rzeczywiście słuchał, a nie tylko słyszał jednym uchem:
- dlaczego nasi ludzie nie robią tego, co im mówimy, mimo że powtarzamy kilka razy,
- jak nie popadać w komunikacyjne pułapki i dogadywać się z każdym z zespołu,
- jak reagować, gdy słyszymy od pracownika „nie da się”.
- Jak słuchać, aby usłyszeć wszystko, co ważne i co ma wpływ na realizację celów:
- wymierne korzyści z uważnego słuchania,
- co zrobić, aby wszystko to, co mówimy, było odpowiednio usłyszane i zrozumiane,
- dlaczego słuchamy aż 4 parami uszu.
- Jak dobrą komunikacją zachęcać do większego zaangażowania:
- jak komunikować i zachęcać do realizacji wspólnego celu,
- jak tylko słowami poprawić produktywność,
- jak rozwijać kompetencje u pracownika z ogromnym potencjałem, a niską motywacją.
- Jak zapobiegać konfliktom w zespole i szybko gasić komunikacyjne pożary:
- komunikacyjne przyczyny niedomówień i konfliktów,
- gaszenie pożarów w dobie dynamicznych zmian,
- katastroficzny pośpiech i brak czasu w pracy z zespołem.
- Jak wytłumaczyć trudne biznesowe decyzje i zmiany:
- dlaczego nie lubimy zmian i tak bardzo je krytykujemy,
- jak komunikacyjnie lekko i zwinnie przejść z zespołem przez zmiany,
- jak zapobiegać brakowi realizacji celów przez błędy w komunikacji.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- managerów każdego szczebla, którzy chcą, aby ich zespoły zawsze dowoziły oczekiwane wyniki i nie tracili czasu na ciągłe przypominanie,
- liderów, którym zależy na podnoszeniu kompetencji i rozwoju swoich zespołów,
- osób, które nie lubią konfliktów i pragną je szybko rozwiązywać,
- szefów, którym zależy na dobrej atmosferze.