Komunikacja w zarządzaniu

Dowiedz się, jak mówić do swoich pracowników, by dobrze i za pierwszym razem usłyszeli dokładnie to, co chcesz im przekazać. W czasie wykładu zostaną omówione narzędzia, dzięki którym stworzysz własny model otwartej komunikacji, by minimalizować nie tylko spadki motywacji, ale również ryzyka braku realizacji celów biznesowych.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Emilia Dubiela

Strateg, trener, mentor, Coach

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-14:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Co zyskasz?

  • poznasz najczęstsze błędy w komunikacji,
  • zminimalizujesz komunikacyjne zapalniki konfliktów,
  • nauczysz się zarażać zespół entuzjazmem do zmian bez marudzenia, że się nie da,
  • po tym szkoleniu zaoszczędzisz mnóstwo czasu straconego na powtarzaniu kilka razy tego samego,
  • dowiesz się jak słowami zachęcić swoich ludzi do rozwoju ich kompetencji,
  • poznasz słowa, które motywują i zwiększają produktywność.

O szkoleniu:

Słowa mają moc. Mogą dodawać skrzydeł lub je skutecznie podcinać. W czasach, kiedy nieustannie brakuje nam czasu, a jeden priorytet goni kolejne ważne i pilne zadania, najmniejszy nacisk kładziemy na otwartą komunikację i wszystko staramy się skracać. A to w konsekwencji skutkuje nie tylko niedomówieniami, ale również spadkiem produktywności i motywacji u naszych pracowników. Gdy spada motywacja, pojawia się stagnacja, a to już pierwszy krok do niewywiązywania się z powierzonych zadań. Poznaj niuanse otwartej i dobrej managerskiej komunikacji zachęcającej do efektywnej pracy. Stwórz własny model najlepszych komunikacyjnych nawyków, by ludzie bezbłędnie Cię rozumieli i z chęcią sięgali po nowe wyzwania.

Program:

  1. Jak mówić, żeby pracownik nas rzeczywiście słuchał, a nie tylko słyszał jednym uchem:
    • dlaczego nasi ludzie nie robią tego, co im mówimy, mimo że powtarzamy kilka razy,
    • jak nie popadać w komunikacyjne pułapki i dogadywać się z każdym z zespołu,
    • jak reagować, gdy słyszymy od pracownika „nie da się”.
  2. Jak słuchać, aby usłyszeć wszystko, co ważne i co ma wpływ na realizację celów:
    • wymierne korzyści z uważnego słuchania,
    • co zrobić, aby wszystko to, co mówimy, było odpowiednio usłyszane i zrozumiane,
    • dlaczego słuchamy aż 4 parami uszu.
  3. Jak dobrą komunikacją zachęcać do większego zaangażowania:
    • jak komunikować i zachęcać do realizacji wspólnego celu,
    • jak tylko słowami poprawić produktywność,
    • jak rozwijać kompetencje u pracownika z ogromnym potencjałem, a niską motywacją.
  4. Jak zapobiegać konfliktom w zespole i szybko gasić komunikacyjne pożary:
    • komunikacyjne przyczyny niedomówień i konfliktów,
    • gaszenie pożarów w dobie dynamicznych zmian,
    • katastroficzny pośpiech i brak czasu w pracy z zespołem.
  5. Jak wytłumaczyć trudne biznesowe decyzje i zmiany:
    • dlaczego nie lubimy zmian i tak bardzo je krytykujemy,
    • jak komunikacyjnie lekko i zwinnie przejść z zespołem przez zmiany,
    • jak zapobiegać brakowi realizacji celów przez błędy w komunikacji.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • managerów każdego szczebla, którzy chcą, aby ich zespoły zawsze dowoziły oczekiwane wyniki i nie tracili czasu na ciągłe przypominanie,
  • liderów, którym zależy na podnoszeniu kompetencji i rozwoju swoich zespołów,
  • osób, które nie lubią konfliktów i pragną je szybko rozwiązywać,
  • szefów, którym zależy na dobrej atmosferze.