Kompetencje lidera

Świat się zmienia. Przywództwo również.
Dotyczy to każdej branży i każdego, kto: z jednej strony ma dbać o realizację strategicznych celów organizacji, a z drugiej umieć prowadzić zespół do osiągania celów, w co rusz to nowych projektach.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

10:00-15:00

Formuła:

Online

690zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Zrozumiesz, czemu warto zmienić styl obecnego zarządzania i nadal realizować cele.
  • Poznasz wpływ obecnych czasów na przyszłość i Ciebie, Twojego zespołu, ale i Twojego pracodawcy.
  • Dowiesz się jakie zagrożenia czyhają w drodze po nowoczesne przywództwo i będziesz wiedział/-a jak sobie z nimi poradzić.

O szkoleniu:

Manager dziś już nie jest tym samym managerem co kiedyś. Rosną wymagania, a tym samym rośnie potrzeba umiejętności szybkiego dostosowywania się do dynamicznych zmian.
Dziś Lider to nie tylko pośrednik przekazujący kaskadowo w dół oczekiwania organizacji. Dziś lider to ktoś, kto wchodzi na zdecydowanie wyższy poziom dojrzałości i biznesowej, i emocjonalnej i co do którego oczekiwania wygenerowały potrzebę ponadprzeciętnych umiejętności: społecznych, komunikacyjnych, empatycznych, rozwojowych i samorozwojowych.
By dziś nadal utrzymać się na rynku, w czasach chaosu i braku poczucia biznesowej stabilizacji, przechodzimy z realizacji zerojedynkowej, do mocno holistycznego podejścia do zarządzania.
To wymaga zmian w całej kulturze organizacyjnej i na wszystkich szczeblach organizacji.
Jak być Liderem, który potrafi sprostać dzisiejszym wyzwaniom?

Program:

  1. Czy świat lidera jest do BANI?
  2. O BANI możliwości, czyli zmiana paradygmatu nowoczesnego przywództwa.
  3. Różnice w zarządzaniu: wczoraj, dziś, jutro, czyli co się zmieniło i jak te zmiany skutecznie wykorzystać w codziennej pracy, by osiągać ponadprzeciętne wyniki.
  4. Wyróżnij się lub zgiń, czyli po co Ci kluczowe kompetencje przyszłości i jak je wykorzystać, aby realizować plany, cele i własne marzenia.
  5. Ciągły stabilny rozwój czy chore ambicje i perfekcjonizm, czyli co różni lidera z przeszłości od lidera przyszłości.
  6. Oczekiwania wobec managera. Różnice między oczekiwaniami organizacji, a zespołu. Jak między nimi umiejętnie balansować w równowadze spokoju i zawsze widzieć sens wykonywanych obowiązków.
  7. Współodpowiedzialność - jak nauczyć zespół grania do wspólnej bramki.
  8. Liderskie blokady rozwoju, czyli czemu mimo doświadczenia nie czujesz, że jesteś wystarczająco dobrym managerem. Sabotaż wewnętrznych możliwości, a oczekiwania rynku i pracodawców.
  9. Jak nie oszaleć w dobie galopujących zmian i radzić sobie w każdej sytuacji. Autodiagnoza odporności na stres.
  10. Jak wejść na wyższy poziom zarządzania. Realizacja celów strategicznych, a nie wyłącznie jednostkowych.
  11. Samorozwój i autorefleksja - pomoc czy jednak zagrożenie.
  12. Zdrowe poczucie wartości, asertywność, delegowanie, a odporność na stres, czyli aktualne wyzwania lidera.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Dla każdego, kto czuje, że potrzebuje zmiany w swoim sposobie zarządzania.
  • Dla liderów, którzy stawiają na rozwój nowoczesnych kompetencji.
  • Dla managerów, którzy nie boją się wyjścia ze swojej strefy komfortu.
  • Dla zarządów i dyrektorów wyższego szczebla, którzy borykają się z brakiem odpowiednich kompetencji wśród swoich managerów.