Jak skutecznie zarządzać sytuacjami konfliktowymi
Obecne czasy wymagają od nas zdecydowanie innego podejścia do trudnych rozmów i wdrażania szybkich zmian. Owe zmiany nigdy nie były tak dynamiczne i jednocześnie nigdy wcześniej nie powodowały aż tak wielu niedomówień na różnych biznesowych płaszczyznach.
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-14:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- Nauczysz się minimalizować sytuacje konfliktowe.
- Poznasz sposoby na szybkie uporanie się ze spadkami motywacji.
- Poznasz metody na skuteczne zarządzanie nieporozumieniami i rozwiązaniami problemów.
O szkoleniu:
Dziś liczy się szybkość podejmowanych decyzji, a jak wiadomo ta szybkość może generować bunt na biznesowym pokładzie organizacji. Umiejętność gaszenia pożarów już nie wystarcza, a wręcz zjada od wewnątrz wiele organizacji,
Jak więc poradzić sobie z narastającą frustracją?
Nie ma lepszego sposoby jak zapobieganie niż leczenie skutków.
Stawiam na prewencję i minimalizowanie sytuacji konfliktowych, a nie sprzątanie po przysłowiowym „rozlanym mleku”.
Ale jeżeli już do tego dojdzie, to powiem Ci, co zrobić, żeby mądrze, szybko i skutecznie rozwiązać nieporozumienia i konflikty.
Program:
- Przyczyny i skutki, czyli co zrobić, żeby poprawić realizację wspólnych celów, atmosferę, motywację i osiągnąć managerski spokój.
- Bunt na pokładzie, czyli jak nieporozumienia znacząco wpływają na realizację wspólnych celów i co zrobić, żeby szybko je wyeliminować.
- Najczęstsze zapalniki konfliktu w codziennej pracy zespołowej. Jak je zdefiniować i szybko wyeliminować.
- Konflikt wewnętrzny i zewnętrzny, który z nich bardziej przyczynia się do spadku motywacji i produktywności
- Jak zapobiegać sytuacjom konfliktowym w zespole.
- 4 kluczowe płaszczyzny pracy z sytuacjami konfliktowymi.
- Kto i kiedy ma wpływ na eliminowanie nieporozumień.
- Najskuteczniejsze style rozwiązywania konfliktów.
- Krytyka a informacja zwrotna w rozwiązywaniu trudnych sytuacji.
- Co jest faktem, a co mitem, czyli jak zrozumieć siebie nawzajem i nie zaostrzać atmosfery w pracy
- Różne osobowości, charaktery i kompetencje, czyli jak różnice mają się wspierać, a nie eliminować i jak je przekuć na udaną i produktywną współpracę zespołową.
- Wdrożenie metody poziomu indywidualnych wartości.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Dla każdego, kto dziś boryka się z przekazywanie trudnych decyzji biznesowych.
- Dla liderów, którzy mają zróżnicowane osobowościowo zespoły.
- Dla managerów, którzy chcą poznać skuteczne sposoby na bezbolesne przejście zespołów przez zmiany.