Jak empatycznie rozwiązać konflikty w pracy

certyfikat po Live Meetingu

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Mentor, coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-10:00

Formuła:

Online

190 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do Live Meetingu online w czasie jego trwania (na żywo);
  • prezentację multimedialną.

Live Meeting

Czy wiesz, że...

To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.

Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami:

531 034 574

O Live Meetingu:

Konflikty w pracy zdarzają się, zdarzały i zdarzać będą. Wpływają to to, jak funkcjonujemy na co dzień. Różnica zdań, chęć udowodnienia swojej racji, rozstrzygnięcie kto na co zasługuje – to częste zarzewia konfliktów. Język ocen, osądów i etykiet oddala nas od drugiego człowieka. W takich sytuacjach zaczynamy patrzeć na rozmówcę, jak na wroga i przystępujemy do ataku. A w efekcie zaczyna się rozkręcać spirala konfliktu.

Próby przekonania drugiej strony do naszego zdania (lub odwrotnie), bitwa na argumenty oraz wzajemne krytykowanie się nie doprowadzą do rozwiązania. Porozumienie w sytuacji konfliktu możemy osiągnąć jedynie wtedy, gdy podejmiemy świadome działania i przyjmiemy postawę empatyczną. Kiedy skupimy się na faktycznej sytuacji, zauważymy emocje zarówno własne, jak też naszego rozmówcy. Zdamy sobie sprawę z potrzeb naszych i jego. Wtedy znajdziemy przestrzeń do porozumienia. Jak to zrobić? Dołącz do Live Meetingu, żeby się tego dowiedzieć!