Informacja zwrotna, która działa

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiesz się, co Ty i Twój zespół zyskacie pracując w oparciu o informację zwrotną, dlaczego ludziom jest trudno przyjmować feedback i jak możesz to zmienić, jakie metody informacji zwrotnej stosować i w jaki sposób.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Mentor, Coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Co zyskasz?

  • Poznasz korzyści stosowania feedbacku.
  • Dowiesz się, w jaki sposób ludzie odbierają informację zwrotną.
  • Poznasz zasady udzielania feedbacku.
  • Poznasz narzędzia udzielania informacji zwrotnej i je przećwiczysz.
  • Dowiesz się, jakie wpadki zdarzają się przy feedbacku.
  • Dowiesz się, na czym polega feedforward.

O szkoleniu:

Umiejętność przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej nie jest prosta. Często zdarza się, że managerowie z różnych przyczyn jej unikają lub stosują rzadko.
Tymczasem, jeśli feedbacku nie ma, to taka sytuacja zwiększa frustrację i niepewność w zespole. Skutkiem tego jest spadek motywacji i gorsze wyniki pracy.
Umiejętnie i regularnie przekazywana informacja zwrotna pozwala na rozwój i doskonalenie kompetencji pracowników i tym samym wpływa na wzrost ich zaangażowania oraz znacznie lepsze efekty pracy.

Program:

  1. Czym jest informacja zwrotna.
  2. Co jest potrzebne, żeby umiejętnie dawać feedback.
  3. Korzyści kultury informacji zwrotnej w firmie.
  4. Jak mózg ludzki reaguje na feedback.
  5. Jak postępować z pracownikami, którzy boją się feedbacku.
  6. Zasady udzielania informacji zwrotnej.
  7. Narzędzia do udzielania informacji zwrotnej (FUKO, GOLD, CONNECT).
  8. Pułapki feedbacku.
  9. Koncepcja feedforward.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managerowie, dyrektorzy, kierownicy.
  • Liderzy, koordynatorzy.
  • Project managerowie.
  • Osoby przed awansem na stanowisko managerskie.
  • HR Biznes Partnerzy.