Informacja zwrotna i różne formy rozmowy przełożony - podwładny

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Jarosław Dudek

Psycholog

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-14:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

O szkoleniu:

Informacja zwrotna i profesjonalne rozmowy są jednymi z najważniejszych narzędzi w repertuarze przełożonego. Niezależnie od poziomu stanowiska, nie unikniemy rozmów z pracownikami. Od ich jakości zależy bardzo wiele. Źle prowadzone – poważnie utrudniają pracę, dobrze prowadzone – potrafią budować motywację i ułatwiają radzenie sobie z trudnościami w zespole.

Szkolenie da możliwość lepszego zrozumienia istoty i wagi przekazywania informacji zwrotnej oraz prowadzenia profesjonalnych rozmów. Pozwoli przećwiczyć skuteczne schematy, a także dostarczy użytecznych narzędzi.

Szkolenie skierowane do osób pełniących funkcje kierownicze, managerskie.

Program:

  1. O czym trzeba pamiętać, żeby jakiekolwiek działanie w obszarze komunikacji z pracownikiem miało sens?
  2. Jak rozmawiać z pracownikami, żeby zrozumieli o co nam chodzi?
  3. Co jest, a co nie jest informacją zwrotną?
  4. Po co tak naprawdę przekazujemy informację zwrotną i dlaczego nie warto jej stosować bez celu?
  5. W jaki sposób przekazywać feedback?
  6. Dlaczego niektóre techniki wydają się być są mało skuteczne?
  7. Jak sprawić, żeby rozmowy z pracownikami przynosiły zamierzone efekty?
  8. Po co planować rozmowy, czy to ma sens?
  9. Po co nam kary i nagrody, czy powinniśmy z nich korzystać?
  10. Schemat nagradzania i karania pracowników.
  11. Jak nie dać się wyprowadzić z równowagi i jak radzić sobie z niewspółpracującymi pracownikami - trudne rozmowy szefa?
  12. Narzędzia i techniki, które pomagają w prowadzeniu rozmów z pracownikami.