Informacja zwrotna i różne formy rozmowy przełożony - podwładny
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-14:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
O szkoleniu:
Informacja zwrotna i profesjonalne rozmowy są jednymi z najważniejszych narzędzi w repertuarze przełożonego. Niezależnie od poziomu stanowiska, nie unikniemy rozmów z pracownikami. Od ich jakości zależy bardzo wiele. Źle prowadzone – poważnie utrudniają pracę, dobrze prowadzone – potrafią budować motywację i ułatwiają radzenie sobie z trudnościami w zespole.
Szkolenie da możliwość lepszego zrozumienia istoty i wagi przekazywania informacji zwrotnej oraz prowadzenia profesjonalnych rozmów. Pozwoli przećwiczyć skuteczne schematy, a także dostarczy użytecznych narzędzi.
Szkolenie skierowane do osób pełniących funkcje kierownicze, managerskie.
Program:
- O czym trzeba pamiętać, żeby jakiekolwiek działanie w obszarze komunikacji z pracownikiem miało sens?
- Jak rozmawiać z pracownikami, żeby zrozumieli o co nam chodzi?
- Co jest, a co nie jest informacją zwrotną?
- Po co tak naprawdę przekazujemy informację zwrotną i dlaczego nie warto jej stosować bez celu?
- W jaki sposób przekazywać feedback?
- Dlaczego niektóre techniki wydają się być są mało skuteczne?
- Jak sprawić, żeby rozmowy z pracownikami przynosiły zamierzone efekty?
- Po co planować rozmowy, czy to ma sens?
- Po co nam kary i nagrody, czy powinniśmy z nich korzystać?
- Schemat nagradzania i karania pracowników.
- Jak nie dać się wyprowadzić z równowagi i jak radzić sobie z niewspółpracującymi pracownikami - trudne rozmowy szefa?
- Narzędzia i techniki, które pomagają w prowadzeniu rozmów z pracownikami.