WAŻNE! Wszystkie czerwcowe LIVE MEETINGI teraz za jedyne 99 zł!
Merytoryczna dawka wiedzy prawie 50% taniej. Sprawdź ofertę»

EXCEL dla managerów. Jak sprawnie i profesjonalnie przygotowywać raporty oraz analizować duże ilości danych

certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Sebastian Godziszewski

Specjalista ds. IT

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-15:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Co zyskasz?

Usprawnisz swoją pracę dzięki lepszej znajomości zaawansowanych możliwości programu MS Excel.
Uatrakcyjnisz stronę graficzną przygotowywanych danych.

O szkoleniu:

Szkolenie jest przygotowane dla osób, które w codziennej pracy korzystają z Excela, analizują duże ilości danych, przygotowują prezentacje i raporty.

Szkolenie będzie realizowane w oparciu o dużą ilość praktycznych przykładów.

Wymagania:

Uczestnik przystępujący do kursu powinien znać podstawy obsługi komputera i systemu operacyjnego Windows. Zaleca się, aby uczestnik znał przynajmniej Microsoft Excel na poziomie średnio-zaawansowanym (szkolenie dostępne na platformie).

Program:

  1. Omówienie funkcji matematycznych i statystycznych:
    • LICZ.JEŻELI, SUMA.WARUNKÓW, LICZ.WARUNKI.
  2. Wykresy:
    • Dobór odpowiedniego typu wykresu do prezentowanych danych, zmiana typu i układu wykresu.
    • Konfiguracja skali i formatowanie.
    • Wykres z osią pomocniczą.
    • Wykres z wieloma seriami danych.
  3. Filtr zaawansowany i formatowanie warunkowe:
    • Filtr zaawansowany jako narzędzie do filtrowania złożonych kryteriów w oparciu o formuły i uzyskiwanie gotowego wyniku w nowej tabeli dla wszystkich oraz określonych nagłówków.
    • Formatowanie warunkowe jako narzędzie wspomagające analizę danych.
  4. Power Query:
    • Analiza danych pochodząca z wielu arkuszy.
    • Zautomatyzowane analizowanie danych pochodzących z wielu plików Excela.
  5. Tabele przestawne:
    • Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu tabel przestawnych.
    • Przydatne narzędzia np.: użycie fragmentatorów, osi czasu, grupowanie i filtrowanie.
    • Wykresy przestawne.
    • Budowanie prostych i profesjonalnych dashboardów czyli pulpitów menedżerskich.