Delegowanie zadań jako podstawowy element pracy managerów

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Jarosław Dudek

Psycholog

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-14:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

O szkoleniu:

Delegowanie zadań wydaje się jednym z najbardziej zaniedbanych obszarów zarządzania. Bardzo często przełożeni zapominają, jak ważne jest profesjonalne zlecanie obowiązków. Warto jednak poświecić temu zagadnieniu więcej uwagi. Świadome delegowanie zadań ma pozytywny wpływ nie tylko na samą efektywność pracowników i lepsze efekty działań całego zespołu. Jest także, a może nawet przede wszystkim, narzędziem, które pozwala zadbać o motywację i kompetencje pracowników oraz czas managera.

Dzięki szkoleniu będziecie mogli Państwo poznać swoje potrzeby i preferencje w obszarze zlecania obowiązków pracownikom. Da ono możliwość zdobycia i poszerzenia wiedzy na temat technik i narzędzi wpierających skuteczne delegowanie, a także pozwoli pozytywnie wpływać na samodzielność podwładnych i ich motywację do pracy.

Szkolenie skierowane jest do osób, które w ramach swoich obowiązków zarządzają innymi oraz do tych, które planują w przyszłości pełnić funkcje managerskie.

Program:

  1. Dlaczego tak rzadko delegujemy zadania?
  2. Po czym poznać, że zbyt mało zadań zlecamy pracownikom?
  3. Korzyści płynące ze zlecania obowiązków.
  4. Czym jest delegowanie?
  5. Najważniejsze zasady delegowania zadań.
  6. Co warto delegować?
  7. Czego nie powinno się zlecać?
  8. Narzędzia komunikacji interpersonalnej, wspierające zlecanie zadań.
  9. Przygotowanie do profesjonalnej rozmowy delegującej.
  10. W jaki sposób delegowanie wpływa na motywację pracowników?
  11. Wykorzystanie delegowania do skuteczniejszego zarządzania sobą w czasie.
  12. Trudne sytuacje w delegowaniu.