Myśl jak Lider, działaj z wyprzedzeniem! Do 31.08.2025 r. zapisz się na dowolne wydarzenia z naszej oferty i odbierz 25% rabatu!
Użyj kodu WAKACJE.STREFA i skorzystaj już teraz ze zniżki na szkolenia – również te, zaplanowane dopiero po wakacjach.

Twoje mocne strony w obsłudze klienta - jak zbudować pewność siebie i nie dać się zjeść presji?

certyfikat po Live Meetingu

Prowadzący:

Izabela Wojtachnik

Trener zmian, coach, trener biznesu

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

10:00-11:00

Formuła:

Online

190 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do Live Meetingu online w czasie jego trwania (na żywo);
  • prezentację multimedialną.

Live Meeting

Czy wiesz, że...

To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.

Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami:

792 044 590

O Live Meetingu:

Jak odkrywać i świadomie wykorzystywać swoje naturalne talenty (np. empatię, analityczność, komunikatywność) w pracy z klientem? W jaki sposób radzić sobie z presją, krytyką i porównywaniem się do innych? Jak budować pewność siebie nie na perfekcji, ale na autentyczności i mocnych stronach? Odpowiedzi na te pytania przydadzą się w szczególności specjalistom i konsultantom obsługi klienta, którzy czują się przeciążeni, oceniani, a czasem „niewystarczający”, ale również liderom oraz managerom chcącym wspierać swoje zespoły poprzez docenianie różnych stylów pracy, zamiast oczekiwania jednego „ideału pracownika”. Dołącz do naszego spotkania i przekonaj się, że w pracy z klientem autentyczność i mocne strony działają lepiej niż udawana perfekcja.