Twoje mocne strony w obsłudze klienta - jak zbudować pewność siebie i nie dać się zjeść presji?
:quality(80):no_upscale()/live_meeting_width-820px/dzialy_obslugi_klienta_a_wysoka_satysfakcja_klienta_rola_cele_zasady_dzialania.jpg)
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
10:00-11:00
Formuła:
Online
190 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do Live Meetingu online w czasie jego trwania (na żywo);
- prezentację multimedialną.
Live Meeting
Czy wiesz, że...
To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.
Chcesz poznać szczegóły?
Skontaktuj się z nami:
O Live Meetingu:
Jak odkrywać i świadomie wykorzystywać swoje naturalne talenty (np. empatię, analityczność, komunikatywność) w pracy z klientem? W jaki sposób radzić sobie z presją, krytyką i porównywaniem się do innych? Jak budować pewność siebie nie na perfekcji, ale na autentyczności i mocnych stronach? Odpowiedzi na te pytania przydadzą się w szczególności specjalistom i konsultantom obsługi klienta, którzy czują się przeciążeni, oceniani, a czasem „niewystarczający”, ale również liderom oraz managerom chcącym wspierać swoje zespoły poprzez docenianie różnych stylów pracy, zamiast oczekiwania jednego „ideału pracownika”. Dołącz do naszego spotkania i przekonaj się, że w pracy z klientem autentyczność i mocne strony działają lepiej niż udawana perfekcja.