27% rabatu na wakacje! Sprawdź najpopularniejsze tematy i zapisz się już dziś.
Listę szkoleń objętych promocją znajdziesz TUTAJ»

Satysfakcja klienta - jak ją mierzyć i dlaczego jest ważna?

certyfikat po Live Meetingu

Prowadzący:

Anna Jarosławska

Interim Manager, konsultant biznesowy

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

10:00-11:00

Formuła:

Online

190 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do Live Meetingu online w czasie jego trwania (na żywo);
  • prezentację multimedialną.

Live Meeting

O Live Meetingu:

Bez klientów nie ma biznesów. Głos klienta pozwala nam rozwiązać wiele trudnych problemów firmowych. Na tym spotkaniu dowiesz się, jak zmierzyć satysfakcję przenosząc ją na konkretną liczbę. Poznasz efektywne metody i zarys procesu pomiaru, a także zobaczysz, w jaki sposób wykorzystać je w praktyce.