Obsługa klienta jako fundament kariery - strategiczne planowanie przyszłości zawodowej
:quality(80):no_upscale()/live_meeting_width-820px/dzialy_obslugi_klienta_a_wysoka_satysfakcja_klienta_rola_cele_zasady_dzialania.jpg)
Obecnie brak dostępnych terminów
Czas Trwania:
11:00-12:00
Formuła:
Online
190zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do Live Meetingu online w czasie jego trwania (na żywo);
- prezentację multimedialną.
Live Meeting
Czy wiesz, że...
To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.
Chcesz poznać szczegóły?
Skontaktuj się z nami:
O Live Meetingu:
Uczestnictwo w tym Live Meetingu pomoże Ci zrozumieć, jak kluczowe umiejętności w obsłudze klienta mogą stać się fundamentem Twojego sukcesu zawodowego. Dowiesz się, w jaki sposó efektywnie wykorzystać te kompetencje do strategicznego planowania i przyspieszenia rozwoju kariery. Dzięki zdobytej wiedzy zyskasz narzędzia, które pozwolą Ci wyróżnić się na rynku pracy i osiągnąć swoje zawodowe cele.