Jak udzielać przydatnych informacji zwrotnych
O Live Meetingu:
Kłopot z udzielaniem informacji zwrotnej często polega na niezrozumieniu, czym tak naprawdę ona jest. Nie chodzi w niej o monolog ze strony szefa do pracownika. Nie chodzi o wygłoszenie jednym ciągiem 2-3 zdań w oparciu o którąś ze sprawdzonych metod lub narzędzi. Nawet, jeśli szef się dobrze przygotuje, w dalszym ciągu nie chodzi o jednostronne wygłoszenie do pracownika informacji zwrotnej. Chodzi o rozmowę z pracownikiem. Taką, w której znajdą się wszystkie niezbędne elementy do wartościowej informacji zwrotnej. A przede wszystkim to, co będzie wartościowe i użyteczne dla pracownika. W tej rozmowie szef powinien również zadbać o stworzenie przestrzeni do wypowiedzi ze strony pracownika.
Co powinno się znaleźć w takiej rozmowie? Kiedy warto ją przeprowadzić? Gdzie i o czym mówić, a o czym nie mówić? Jak mówić, jak rozmawiać, o co zadbać i jak włączyć do rozmowy pracownika? Na te pytania odpowiem podczas Live Meetingu. Zapraszam!