Sprawa dla Managera /odc. 16
Czym jest metoda FUKO i jak działa w praktyce? 💬 Jak dbać o konstruktywną i efektywną komunikację w zespole? Jakie techniki pomagają unikać nieporozumień i rozwiązywać konflikty? Jak komunikować oczekiwania i otrzymywać lepszy feedback od pracowników?
- Przywództwo i praca z zespołem
- 4 min
- Katarzyna Nawrocka
Konstruktywna komunikacja to klucz do sukcesu każdego zespołu! W tym odcinku przyjrzymy się metodzie FUKO i wyjaśnimy, jak wykorzystać ją, aby poprawić jakość rozmów w zespole, lepiej radzić sobie z trudnymi tematami i budować zaufanie.
Zobacz wydarzenia z podobnej tematyki
Różne terminy
Informacja zwrotna, która działa
Czyli dlaczego warto regularnie dawać informację zwrotną pracownikom, a także prosić ich o feedback dla siebie
Beata Tarnowska-Kupny
Mentor, Coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera
Różne terminy
Praktyczne Przywództwo
Jak przełamać rutynę i wydobyć potencjał zespołu
Andrzej Domagała
Trener zarządzania, moderator grupowy
Wyzwanie managera - promowanie kultury feedbacku w zespole
Feedback jako sposób budowania przejrzystej komunikacji i narzędzie rozwoju pracowników
Katarzyna Nawrocka
Trener biznesu, coach, psycholog
Jak każdego dnia motywować i budować stabilne zaangażowanie w realizacji celów biznesowych
Emilia Dubiela
Strateg, trener, mentor, Coach
Nowość
Różne terminy
Wzmacnianie dobrych nawyków w pracy
Siedem nawyków skutecznego działania Covey’a, które wzmocnią Twoją efektywność i komfort
Joanna Kominiak
Trener Biznesu, Facylitator
Nowość
Szkolenie 2-dniowe
Różne terminy
Jak skutecznie prowadzić firmę w 2025 roku? (Szkolenie 2-dniowe)
9 najważniejszych metod, które musisz znać, kiedy prowadzisz firmę
Anna Jarosławska
Interim Manager, konsultant biznesowy