Sprawa dla Managera
Czym jest metoda FUKO i jak działa w praktyce? 💬 Jak dbać o konstruktywną i efektywną komunikację w zespole? Jakie techniki pomagają unikać nieporozumień i rozwiązywać konflikty? Jak komunikować oczekiwania i otrzymywać lepszy feedback od pracowników?
- Przywództwo i praca z zespołem
- 4 min
- Katarzyna Nawrocka
Konstruktywna komunikacja to klucz do sukcesu każdego zespołu! W tym odcinku przyjrzymy się metodzie FUKO i wyjaśnimy, jak wykorzystać ją, aby poprawić jakość rozmów w zespole, lepiej radzić sobie z trudnymi tematami i budować zaufanie.
Zobacz wydarzenia z podobnej tematyki
Czy wiesz, co Cię napędza? Z DISC D3 znajdziesz odpowiedz!
Marta Woszczyńska
HRBP, specjalistka EB, trenerka DISC
Czym jest, a czym nie jest empatia i dlaczego warto być empatycznym liderem
Beata Tarnowska-Kupny
Mentor, coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera
Najważniejsze fundamenty pracy managera w realizacji celów biznesowych
Emilia Dubiela
Strateg, trener, mentor, coach
Różne terminy
Siła empatycznego zarządzania
Czyli dlaczego empatyczne zarządzanie jest skuteczne i nie ma nic wspólnego ze słabością
Beata Tarnowska-Kupny
Mentor, coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera
Różne terminy
Komunikacja bez przemocy (NVC)
Umiejętności komunikacyjne wspierające skuteczne zarządzanie
Joanna Stocka-Prusaczyk
Leadership Coach, trener
Samotność lidera - jak budować poczucie przynależności i zaangażowania w zespole?
Andrzej Domagała
Trener zarządzania, moderator grupowy
