Sprawa dla Managera
Czy w Twoim zespole potraficie wyciągać wnioski z popełnionych błędów? 🤔 Jak stworzyć kulturę otwartości na błędy i naukę z nich?💡 Jakie techniki pomagają zespołom analizować błędy i wyciągać wnioski? 🛠️ Jak lider może wspierać zespół w radzeniu sobie z porażkami?
- Zarządzanie projektami
- 3 min
- Andrzej Domagała
W tym odcinku pokazujemy, jak skutecznie zarządzać błędami w zespole i przekształcać je w cenne lekcje, które przyczyniają się do rozwoju całej grupy. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym managerem, czy dopiero rozwijasz swoje umiejętności przywódcze, ten odcinek pomoże Ci lepiej zarządzać trudnymi sytuacjami w zespole i budować zaufanie wśród pracowników.
Zobacz wydarzenia z podobnej tematyki
Skalowanie chaosu czy wartości? - co naprawdę działa przy wdrażaniu Agile na poziomie organizacji
Jerzy Cieśliński
Trener, Scrum Master, coach
Agile dla zaawansowanych
Jak usprawnić pracę zespołu zwinnego
Jerzy Cieśliński
Trener, Scrum Master, coach
Różne terminy
Customer Success w organizacjach - jak tworzyć procesy i mierzyć zadowolenie klienta
Jak zarządzać procesem zadowolenia klienta tak, aby przynosił firmie zyski i ułatwiał pozyskiwanie kolejnych klientów
Anna Jarosławska
Interim Manager, konsultant biznesowy
Nowość
Szkolenie 2-dniowe
Różne terminy
Product Management – skuteczne zarządzanie produktem od A do Z (Szkolenie 2-dniowe)
Szkolenie z cyklu “Skuteczny Product Manager - od podstaw do Lidera Produktu “
Anna Jarosławska
Interim Manager, konsultant biznesowy
Nowość
Szkolenie 2-dniowe
Advanced Product Management - strategia i analityka w praktyce (Szkolenie 2-dniowe)
Szkolenie z cyklu “Skuteczny Product Manager - od podstaw do Lidera Produktu"
Anna Jarosławska
Interim Manager, konsultant biznesowy
Nowość
Szkolenie 2-dniowe
Product Leadership - od Managera do Lidera Produktu (Szkolenie 2-dniowe)
Szkolenie z cyklu “Skuteczny Product Manager - od podstaw do Lidera Produktu"
Anna Jarosławska
Interim Manager, konsultant biznesowy
