Myśl jak Lider, działaj z wyprzedzeniem! Do 31.08.2025 r. zapisz się na dowolne wydarzenia z naszej oferty i odbierz 25% rabatu!
Użyj kodu WAKACJE.STREFA i skorzystaj już teraz ze zniżki na szkolenia – również te, zaplanowane dopiero po wakacjach.

Jak skutecznie się złościć?

certyfikat po Live Meetingu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

09:00-10:00

Formuła:

Online

190zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do Live Meetingu online w czasie jego trwania (na żywo);
  • prezentację multimedialną.

Live Meeting

Zapisz się

Czy wiesz, że...

To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.

Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami:

792 044 590

O Live Meetingu:

Nasze wychowanie, stereotypy i przekonania mogą obudzić sprzeciw na tak postawione pytanie, jak widzimy w temacie spotkania. Złoszczenie jest niepopularne, nie sprzyja budowaniu pozytywnego wizerunku osobistego. Może to zaburzyć wizerunek uśmiechniętego człowieka sukcesu, który chętnie prezentujemy w mediach społecznościowych. Co więcej, od managera wymaga się, aby zarażał optymizmem. Jednocześnie, życie dorosłego człowieka, dojrzałego managera wymaga umiejętności radzenia sobie z naturalną emocją, jaką jest złość. Towarzyszy ona wszystkim. Od umiejętności jej rozpoznania, zapanowania nad jej schematami oraz dojrzałego wyrażania złości uzależnione są m.in. satysfakcja z pracy i relacji zawodowych, motywacja do samorealizacji, energia życiowa czy nawet zdrowie.

Podczas Live Meetingu poruszymy więc następujące zagadnienia:

  • Najczęściej występujące schematy złości i jak je przeprogramować.
  • Różne twarze złości – jak mogą manipulować Tobą i otoczeniem.
  • Lepsze rozumienie przyczyn złości Twojej i Twoich współpracowników.

Ponadto dzięki naszemu spotkaniu przeprowadzisz swój osobisty audyt zarządzania złością. Uświadomisz sobie, co jest najczęstszym wyzwalaczem Twojej złości. Skorzystasz z narzędzi pomagających w jej wyrażaniu i reagowania na złość innych, takich jak: Core quadrant, NVC czy termometr komunikatów E.Berne’a.