Satysfakcja klienta - jak ją mierzyć i dlaczego jest ważna?
:quality(80):no_upscale()/live_meeting_width-820px/dzialy_obslugi_klienta_a_wysoka_satysfakcja_klienta_rola_cele_zasady_dzialania.jpg)
Obecnie brak dostępnych terminów
Czas Trwania:
10:00-11:00
Formuła:
Online
190zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do Live Meetingu online w czasie jego trwania (na żywo);
- prezentację multimedialną.
Live Meeting
Czy wiesz, że...
To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.
Chcesz poznać szczegóły?
Skontaktuj się z nami:
O Live Meetingu:
Bez klientów nie ma biznesów. Głos klienta pozwala nam rozwiązać wiele trudnych problemów firmowych. Na tym spotkaniu dowiesz się, jak zmierzyć satysfakcję przenosząc ją na konkretną liczbę. Poznasz efektywne metody i zarys procesu pomiaru, a także zobaczysz, w jaki sposób wykorzystać je w praktyce.