Podstawowe narzędzia coachingowe w pracy managera

Szkolenie jest pierwszym z dwóch spotkań warsztatowych, cyklu poznawania narzędzi coachingowych, podczas których nabędziesz umiejętność prowadzenia rozmów coachingowych, cennej kompetencji managera. Spotkanie wprowadzi Cię w sposób słuchania i prowadzenia rozmowy typowy dla coachingu.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Katarzyna Braś

Manager HR, trener biznesu, konsultant Insight Discovery

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-14:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Co zyskasz?

  • będziesz potrafił wdrożyć w swojej pracy elementy coachingu,
  • dowiesz się jak wykorzystać niektóre narzędzia stosowane w coachingu dla zwiększenia efektywności w miejscu pracy,
  • nauczysz się wspierać pracowników w samodzielnym określaniu i osiąganiu celów oraz poszukiwaniu głębszego sensu w wykonywanej pracy.

O szkoleniu:

Współczesne środowisko pracy wymaga nowoczesnych metod zarządzania, w tym metod planowania rozwoju pracowników (modele kompetencyjne, ścieżki rozwoju pracowników). Prezentowane szkolenie pozwala uczestnikom zapoznać się z rolą managera jako coacha oraz narzędziami coachingowymi w pracy menagera.

Program:

  1. Wprowadzenie do rozwoju pracowników:
    • Czym są modele kompetencyjne i jak ich używać w projektowaniu rozwoju pracownika?
    • Ścieżki rozwoju pracownika: rozwój pionowy, rozwój poziomy, rozwój w obrębie zajmowanego stanowiska.
  2. Rozwój pracowników - jak dobrać odpowiednią metodę:
    • Jak dobrać metodę rozwojową do celu rozwojowego?
    • Coaching jako narzędzie rozwojowe.
  3. Coaching - czym jest i kiedy go stosować?
    • Czym jest coaching?
    • Coach - trener - mentor: dobór roli do sytuacji.
  4. Manager coachem - niezbędne kompetencje. Kompetencje managera-coacha.
  5. Narzędzia coachingowe w pracy managera:
    • struktury rozmów coachingowych,
    • narzędzia do pracy z celami,
    • narzędzia do wzbudzania motywacji, narzędzia wydobywania zasobów.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera, który chce efektywnie zarządzać zespołem.
  • Lidera, który potrafi wyznaczać cele.
  • Przywódcy, świadomego, że nad motywacją trzeba pracować.
  • HR Biznes Partnera wspierającego pracę managerów.
  • Osoby przygotowującej się do roli managera.