Pigułka kluczowych kompetencji managera wg Googla

Poznacie 10 kluczowych kompetencjach współczesnego managera wg Googla. Usłyszycie dlaczego warto rozwinąć się konkretnie w tych kompetencjach i jak to zrobić. Sprawdzicie jakim typem managera jesteście, co pozwoli Wam na świadome poznanie swoich zalet i ewentualnych obszarów do zmiany. Dowiecie się na jakim etapie „życia zespołu” jaki typ managera jest najbardziej przydatny. Będziecie ćwiczyć mówienie „od ogółu do szczegółu” i przekazywanie „pałeczki zespołowi”. Wypunktujemy co konkretnie pomaga zespołowi, jakie warunki muszą zaistnieć, aby zespół uwierzył w swoją sprawczość, decyzyjność i moc. Zastanowimy się nad Waszymi przypadkami, to czy można uczyć się na własnych błędach i wyciągać naprawdę sensowne wnioski.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Zdobędziesz umiejętność jak się szkolić i rozwijać.
  • Zdefiniujesz kluczowe czynniki bycia szefem, ważne dla Twojego zespołu.
  • Poznasz sposób na podwyższenie wybranych kompetencji.
  • Przećwiczysz narzędzia do zmiany sposobu zarządzania.
  • Dowiesz się jak małymi krokami zmieniać swój styl zarządzania.

O szkoleniu:

Rozważymy jakim trzeba być tak naprawdę managerem dla swojego zespołu – zmierzymy się z zastrzeżeniami i argumentami.

Podejmiemy na przykład takie jak:

  • Czy nie wystarczy dobrze zarządzać?
  • Może to nie dla wszystkich branż?
  • To przerost formy nad treścią? Nie wierzę w to!
  • To takie brednie psychologiczne: Nie jestem od „wychowywania pracowników”- tu się zarabia pieniądze.
  • Nie można być „miękkim” – ludzie rozumieją tylko „silną rękę”, ect.

Zachęcamy Cię, przygotuj także swoje obiekcie.

Szkolenie trwa 2 dni (łącznie 10 godzin):

I dzień – 27.11.2023 r. | 9.00-14.00
II dzień – 28.11.2023 r. | 9.00-14.00

Program:

  1. MODUŁ: Kluczowe kompetencje, czyli jakie i dlatego?
    • Analiza poziomu Twoich kompetencji i informacja co pokazuje wynik?
    • Chwila refleksji nad konsekwencjami zaniedbania się w tym temacie.
    • Rekomendacje dla poszczególnego etapu i doświadczenia.
    • Obserwacja innych i słuchanie feedbacku swoich pracowników.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  2. MODUŁ: Inspiracje i sprawdzone modele:
    • Jakie strategie są już sprawdzone?
    • Analiza zmian i konsekwencji społeczno-ekonomicznych.
    • Czy Twoim pracownikom pokazujesz pozytywne wzorce?
    • Jak konkretnie masz się doskonalić, czyli praktyczna ścieżka, techniki i możliwości.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  3. MODUŁ: Kluczowe kompetencje:
    • Jakie narzędzia są już sprawdzone?
    • Jak w praktyce odpowiadać na współczesne oczekiwania i potrzeby pracowników?
    • Jak konkretnie wzmacniać wybrane kompetencje?
    • Jak konkretnie masz się doskonalić, czyli praktyczna ścieżka, techniki i możliwości.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  4. MODUŁ: Wasze potrzeby, Wasze case study, Wasze sytuacje.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera z dowolnym stażem.
  • Lidera, który chce współtworzyć zaangażowany zespół.
  • Kierownika, który stawia na wizje i strategię.
  • Każdego kto chce aktywnie współtworzyć przyjazne miejsce pracy.