Role lidera we współczesnej organizacji
Szkolenie to skondensowana wiedza teoretyczno-praktyczna, przekazana w przystępnej formie i zrozumiałym językiem w formie warsztatu. Dzięki licznym analogiom do codziennych sytuacji z życia managera, program ten przyda się na każdym etapie pracy zawodowej. Dowiedz się jak być magnesem na ludzi i przyciągać ich swoją charyzmą.
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-14:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- Poznasz postawy charyzmatycznego lidera.
- Zrozumiesz zasady, które budują autorytet.
- Poznasz najczęstsze błędy i postawy sabotujące Twoją charyzmę.
- Umocnisz swój wizerunek w oczach pracowników.
- Zaczniesz bardziej używać swoich kompetencji.
O szkoleniu:
Cytat, który idealnie obrazuje dobrego lidera brzmi następująco: Nie boję się armii lwów prowadzonej przez owce, boję się armii owiec prowadzonej przez lwa.
Definicja lidera mocno zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat. Rola managera również. W organizacji bardzo pożądane jest, aby to właśnie manager był dobrym liderem.
Ale co to w ogóle znaczy? Czym różni się dobry i skuteczny lider od złego oraz czy każdy może zostać tym dobrym? Dzięki dynamicznym zmianom w strukturach firm i na rynku pracy, skuteczny manager jest liderem, wizjonerem, strategiem, analitykiem, psychologiem, trenerem oraz m.in. empatycznym członkiem zespołu. Na warsztatach dowiesz się jak to połączyć i zbalansować, aby z sukcesem wykorzystywać zasoby swoje oraz całego teamu.
Dlatego nadszedł czas, abyś wykorzystał swój potencjał i został charyzmatycznym liderem na miarę dzisiejszych czasów.
- Zastanów się, co mógłbyś zyskać w swoim zespole, gdybyś poprawił swój wizerunek?
- W jaki sposób dbasz o swoje otoczenie i potrzeby jako lidera w zespole?
- Jak codzienne Twoje nawyki wpływają na Twój autorytet?
- Co zrobić, aby lepiej dojść do porozumienia?
- Jak zmieniła się rola managera na przestrzeni lat i czy Twoje metody są jeszcze skuteczne?
- W którym kierunku idą zmiany w Twoim zespole?
- Jakie działania sabotują Twoją pracę?
Te zagadnienia będą omawiane na szkoleniu. Zależy mi na Twojej aktywności i zaangażowaniu.
Program:
- Nowoczesny Manager, czyli kto?
- Omówienie roli managera kiedyś i teraz.
- Leadership i przywództwo w nowoczesnej organizacji.
- Budowanie autorytetu w miejscu pracy.
- Dobra komunikacja kluczem do sukcesu:
- Wprowadzenie do typów osobowości i omówienie różnic.
- Motywacja w miejscu pracy - zarządzanie emocjami.
- Trzymanie granic, a elastyczność w pracy z ludźmi.
- Empatia i altruizm - słabość czy siła?
- Dobre i złe nawyki nowoczesnego managera:
- Codzienne wyzwania managera - jak sobie z nimi radzić.
- Najczęstsze błędy i sabotujące postawy u managerów.
- 7 nawyków skutecznego managera.
- Planowanie vs działanie - czyli jak zrealizować plan.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managera chcącego wzmocnić swój wizerunek w zespole.
- Lidera, który spotyka się z oporem w zespole.
- Przywódcy, który chce przyciągać zaangażowanych ludzi.
- Dyrektorów i partnerów, dla których wizerunek jest narzędziem negocjacji.
- Osoby przygotowującej się do roli managera.