Role lidera we współczesnej organizacji

Szkolenie to skondensowana wiedza teoretyczno-praktyczna, przekazana w przystępnej formie i zrozumiałym językiem w formie warsztatu. Dzięki licznym analogiom do codziennych sytuacji z życia managera, program ten przyda się na każdym etapie pracy zawodowej. Dowiedz się jak być magnesem na ludzi i przyciągać ich swoją charyzmą.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Tomasz Gulak

Trener, Coach, przedsiębiorca

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-14:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Co zyskasz?

  • Poznasz postawy charyzmatycznego lidera.
  • Zrozumiesz zasady, które budują autorytet.
  • Poznasz najczęstsze błędy i postawy sabotujące Twoją charyzmę.
  • Umocnisz swój wizerunek w oczach pracowników.
  • Zaczniesz bardziej używać swoich kompetencji.

O szkoleniu:

Cytat, który idealnie obrazuje dobrego lidera brzmi następująco: Nie boję się armii lwów prowadzonej przez owce, boję się armii owiec prowadzonej przez lwa.
Definicja lidera mocno zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat. Rola managera również. W organizacji bardzo pożądane jest, aby to właśnie manager był dobrym liderem.
Ale co to w ogóle znaczy? Czym różni się dobry i skuteczny lider od złego oraz czy każdy może zostać tym dobrym? Dzięki dynamicznym zmianom w strukturach firm i na rynku pracy, skuteczny manager jest liderem, wizjonerem, strategiem, analitykiem, psychologiem, trenerem oraz m.in. empatycznym członkiem zespołu. Na warsztatach dowiesz się jak to połączyć i zbalansować, aby z sukcesem wykorzystywać zasoby swoje oraz całego teamu.
Dlatego nadszedł czas, abyś wykorzystał swój potencjał i został charyzmatycznym liderem na miarę dzisiejszych czasów.

  • Zastanów się, co mógłbyś zyskać w swoim zespole, gdybyś poprawił swój wizerunek?
  • W jaki sposób dbasz o swoje otoczenie i potrzeby jako lidera w zespole?
  • Jak codzienne Twoje nawyki wpływają na Twój autorytet?
  • Co zrobić, aby lepiej dojść do porozumienia?
  • Jak zmieniła się rola managera na przestrzeni lat i czy Twoje metody są jeszcze skuteczne?
  • W którym kierunku idą zmiany w Twoim zespole?
  • Jakie działania sabotują Twoją pracę?

Te zagadnienia będą omawiane na szkoleniu. Zależy mi na Twojej aktywności i zaangażowaniu.

Program:

  1. Nowoczesny Manager, czyli kto?
    • Omówienie roli managera kiedyś i teraz.
    • Leadership i przywództwo w nowoczesnej organizacji.
    • Budowanie autorytetu w miejscu pracy.
  2. Dobra komunikacja kluczem do sukcesu:
    • Wprowadzenie do typów osobowości i omówienie różnic.
    • Motywacja w miejscu pracy - zarządzanie emocjami.
    • Trzymanie granic, a elastyczność w pracy z ludźmi.
    • Empatia i altruizm - słabość czy siła? 
  3. Dobre i złe nawyki nowoczesnego managera:
    • Codzienne wyzwania managera - jak sobie z nimi radzić.
    • Najczęstsze błędy i sabotujące postawy u managerów.
    • 7 nawyków skutecznego managera.
    • Planowanie vs działanie - czyli jak zrealizować plan.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera chcącego wzmocnić swój wizerunek w zespole.
  • Lidera, który spotyka się z oporem w zespole.
  • Przywódcy, który chce przyciągać zaangażowanych ludzi.
  • Dyrektorów i partnerów, dla których wizerunek jest narzędziem negocjacji.
  • Osoby przygotowującej się do roli managera.