Kurs współczesnego zarządzania
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowo-wykładowej, w praktyczny sposób z wykorzystaniem dyskusji, ćwiczeń czy debaty. Celem jest poznanie nowoczesnego modelu zarządzania opartego na podejściu transformacyjnym.
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
10:00-15:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- Poznanie różnych form nowoczesnego zarządzania.
- Wybór odpowiednich metod zgodnych ze strategią przedsiębiorstwa.
- Weryfikacja własnych umiejętności zarządzania możliwościami danego pracownika, a nie wyłącznie obowiązkami z zakresu jego obowiązków.
- Wypracowanie sposobów na realizację celów biznesowych.
- Poznanie wewnętrznych motywatorów Twojego pracownika i zespołu.
- Pogłębienie skutecznych liderskich kompetencji miękkich.
O szkoleniu:
Czyli jak być skutecznym liderem w czasach dynamicznych zmian rynkowych i jak motywować zespół do realizacji celów biznesowych. Tak jak czasy się zmieniają, tak samo sposoby na zarządzanie powinny ulegać spektakularnej transformacji. Coraz częściej od pracy oczekujemy więcej niż tylko wypłaty na koniec miesiąca. Dziś już na wielu pracowników nie działa metoda „marchewki i kija”, a wielu ludzi odchodzi nie od samej firmy, a od nieumiejętnego zarządzania. To szkolenie wskaże Ci najskuteczniejsze metody zarządzania i motywowania do realizacji celów biznesowych. Szkolenie w formie warsztatowo-wykładowej oparte na realnych przykładach z życia zawodowego i sposobach na nowoczesne i efektywne formy zarządzania w dobie galopujących zmian.
Program:
- Nowoczesne metody zarządzania:
- prawidłowe wyznaczanie celów w dobie galopujących zmian,
- wymagane umiejętności w weryfikacja realizacji celów,
- efektywna komunikacja zespołowa,
- cechy nowoczesnego lidera.
- Jak poznać możliwości swojego zespołu, by był rzeczywiście wydajny i produktywny:
- jak wewnętrzne przekonania wpływają na realizację biznesowych celów i zarządzanie zespołem,
- zespołowa i jednostkowa analiza SWOT, czyli poznaj możliwości swoich ludzi i je skutecznie wykorzystaj,
- które sposoby zarządzania już nie działają i dlaczego warto je zmieniać.
- Jak wyznaczać cele, aby były zawsze realizowane:
- identyfikacja potrzeb pracownika i dostosowanie ich do strategii,
- wspólny mianownik, czyli weryfikacja korzyści i dla pracownika i dla firmy,
- identyfikacja ryzyk braku realizacji celów w zespole.
- Jak i komu odpowiednio delegować zadania, aby były rzetelnie i na czas wykonane:
- oczekiwania, a realne możliwości, czyli kiedy cel zostanie osiągnięty,
- wspólna mapa zawodowych marzeń, czyli jak razem dojść tam, gdzie zaplanowałeś.
- Kiedy wspierać, a kiedy wymagać:
- czego dziś oczekują pracownicy od lidera,
- kontrola bez kontrolowania,
- szczerość, konstruktywna krytyka, a managerskie zagrywki.
- Czym zmotywować pracowników, kiedy brakuje nam motywatorów płacowych:
- motywatory wewnętrzne,
- motywatory zewnętrzne.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Dla managerów każdego szczebla, którzy chcą, aby ich zespoły zawsze dowoziły oczekiwane wyniki.
- Dla osób, które odpowiadają za realizację celów biznesowych.
- Dla liderów, których pracownicy są na różnych poziomach kompetencji.