Sprawa dla Managera
🛠️ Jakie narzędzia najlepiej sprawdzają się przy zbieraniu informacji zwrotnej?
📊 Jak analizować feedback, by przynosił realne korzyści?
🤝 Jak budować kulturę otwartej komunikacji w zespole?
- Przywództwo i praca z zespołem
- 2 min
- Anna Jarosławska
Jak skutecznie zbierać feedback od swojego zespołu? W tym odcinku Sprawy dla Managera poznasz 3 sprawdzone metody, które pomogą Ci w efektywnej komunikacji z pracownikami.
Zobacz wydarzenia z podobnej tematyki
Czy wiesz, co Cię napędza? Z DISC D3 znajdziesz odpowiedz!
Marta Woszczyńska
HRBP, specjalistka EB, trenerka DISC
Czym jest, a czym nie jest empatia i dlaczego warto być empatycznym liderem
Beata Tarnowska-Kupny
Mentor, coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera
Najważniejsze fundamenty pracy managera w realizacji celów biznesowych
Emilia Dubiela
Strateg, trener, mentor, coach
Różne terminy
Siła empatycznego zarządzania
Czyli dlaczego empatyczne zarządzanie jest skuteczne i nie ma nic wspólnego ze słabością
Beata Tarnowska-Kupny
Mentor, coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera
Różne terminy
Komunikacja bez przemocy (NVC)
Umiejętności komunikacyjne wspierające skuteczne zarządzanie
Joanna Stocka-Prusaczyk
Leadership Coach, trener
Samotność lidera - jak budować poczucie przynależności i zaangażowania w zespole?
Andrzej Domagała
Trener zarządzania, moderator grupowy
