Nagroda i kara jako narzędzia managera

Warsztat będzie dotyczył trudnych sytuacji z jakimi może spotkać się szef podczas swojej kariery zawodowej. Nauczysz się umiejętności karania, a także nagradzania i doceniania pracowników. Dowiesz się też o 1-szym spotkaniu szefa z pracownikami i dlaczego jest to takie ważne. Poznasz narzędzia, które w wymienionych sytuacjach wspierają szefa w zarządzaniu zespołem, budują z załogą pozytywne relacje i pomagają mu w utrzymaniu motywacji i zaangażowania pracowników na dobrym poziomie. Każdy z uczestników będzie miał możliwość bezpiecznego przećwiczenia nowo nabytych umiejętności.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • dowiesz się jak doceniać pracowników bez kosztownych inwestycji,
  • zrozumiesz, dlaczego ważne jest by Twój zespół wiedział na jakich zasadach współpracujecie,
  • zaczniesz świadomie stosować karę, aby jej efektem była świadoma poprawa zachowania pracownika,
  • poznasz najczęstsze błędy w stosowaniu kary dla pracownika,
  • będziesz potrafić skomponować swoje 1-sze wystąpienie przed pracownikami, poznać sposoby poprowadzenia spotkania i ochrony przed błędami,
  • umocnisz swój autorytet w zespole.

O szkoleniu:

Powszechnie uważa się, że bycie szefem to czysta przyjemność, bo ma się prestiż i wszyscy go słuchają, a on tylko siedzi za biurkiem i rozkazuje. Okazuje się, że jest to dla każdego jedno z największych wyzwań zawodowych.

Podczas szkolenia odpowiemy sobie na pytania:

  • Jak pozafinansowo docenić pracownika?
  • Na co uważać podczas nagradzania, aby ”nie wylać dziecka z kąpielą”?
  • Dlaczego boimy się nagradzać?
  • Po co doceniać i nagradzać?
  • Jak przygotować się do 1-szego spotkania z załogą?
  • Co powiedzieć, jak długo mówić, jaką formę prezentacji przyjąć?
  • Po co w ogóle robić takie spotkanie?
  • Kiedy i jak karać pracownika?
  • Na co uważać podczas rozmowy o karze?
  • Co robić a czego nie robić podczas komunikowania kary?
  • Co robić, aby nie karać pracownika?

Program:

  1. Orędzie szefa:
    • Przygotowanie.
    • Intencje.
    • Granice.
    • Preferencje.
    • Podsumowanie i zakończenie.
    • Pułapki i zagrożenia.
  2. Nagradzanie pracownika:
    • Nagradzaj na forum.
    • Określ dokładnie za co jest nagroda.
    • Celebruj sukces z pracownikiem.
    • Pułapki przy nagradzaniu.
  3. Docenianie pracownika:
    • Doceniaj często, ale nie „na siłę”.
    • Doceniaj szczerze.
    • Doceniaj starania, a nie tylko efekty.
    • Doceniaj tu i teraz.
  4. Karanie pracownika:
    • Rozmowa 1 na 1.
    • Poinformuj o celu spotkania.
    • Doprecyzuj za co jest kara.
    • Określ jaka to kara.
    • Udziel głosu pracownikowi.
    • Zamknij spotkanie.
    • Pułapki przy karaniu pracownika.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera rozpoczynającego współpracę z zespołem.
  • Lidera, który chce umiejętnie doceniać swoich współpracowników.
  • Managera, któremu zależy na świadomym rozwoju swojego zespołu.
  • Lidera, który chce skutecznie motywować zespołu jak i poszczególnych pracowników.
  • Wszystkich osób, które kierują zespołem i chcą poprawić swoje umiejętności zarządcze.