Serce czy rozum - czym kieruje się dobry manager?
Warsztat dedykowany jest dla wszystkich osób, które wiedzą, że ludzie to emocje oraz ich historie, z którymi przychodzą każdego dnia do pracy. Zapraszamy do udziału w szkoleniu każdego, kto chce podnieść swoje managerskie umiejętności i lepiej zrozumieć drugiego człowieka i jego potrzeby.
Co zyskasz?
- Nauczysz się co to są „trudne” emocje i jak wpływają one na Ciebie i Twój zespół każdego dnia.
- Będziesz wiedział skąd się biorą i dlaczego utrudniają komunikację w zespole.
- Rozpoznasz swoje emocje i ograniczające przekonania, by już nigdy nie podcinały Ci skrzydeł.
- Dowiesz się jak doświadczenia z dzieciństwa wpływają na Twoje zachowanie, którego sobie nie uświadamiasz.
- Zrozumiesz zachowanie innych i przekonasz się , że nie ma „Trudnych Ludzi” czy "Trudnych Klientów".
- Poznasz od podstaw 3 kluczowe „trudne” emocje, obecne w prawie każdym człowieku a tym samym w Twoim zespole. Pokarzę Ci jak je rozpoznać i rozbroić: u siebie i u innych.
O szkoleniu:
Na co dzień spotykamy różne osoby, które niosą ze sobą olbrzymią dawkę emocji. Często mówi się o nich, że są „trudni” w kontaktach, „trudno” się z nimi współpracuje. A może wcale tak nie jest. Może tacy po prostu są, bo nikt ich nie rozumie, nie słucha, co budzi w nich frustrację? W odpowiedzi na te i podobne pytania, powstał mój autorski warsztat samorozwojowy, działający na styku życia zawodowego i osobistego. Odkryjesz na nim, jak zostać "MAMAgerem", czyli wspierać ludzi, zrozumieć trudne emocje a nie niańczyć. Jak nie bać się empatycznej konfrontacji i rozpoznać uczucia swoje oraz innych? W jaki sposób świadomie budować Markę Osobistą Szefa i stać się MAMAgerem z sercem?
Program:
- GENEZA:
- Kto to jest MAMAger i jak zarządzać z poziomu serca.
- Czego mogę dowiedzieć się o swoich reakcjach oraz o innych?
- Po owocach ich poznacie czyli... jakie zachowania ludzie z DDD mogą prezentować w pracy?
- The Human Element - Nieświadome strategie wpływające na naszą efektywność (jej brak).
- Kluczowe "trudne" emocje.
- NARZĘDZIA:
- Empatyczna konfrontacja.
- FUKO i Ja ...TY
- Radykalna Szczerość.
- Lejek Słuchania.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Dla dyrektorów oraz managerów, którzy patrzą na swój zespół i swoich współpracowników w sposób holistyczny.
- Liderów oraz właścicieli firm, którzy czują, że logika i zimne, żelazne, racjonalne zasady to nie jedyny model zarządzania.