Trudne rozmowy z pracownikami

Nawet największy bałagan można posprzątać. Warto rozmawiać, zmieniać swoje nastawienie i regularnie oczyszczać atmosferę w zespole.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Tatiana Galińska

Mentor, Coach, trener biznesu

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • nauczysz się jeszcze bardziej efektywnie komunikować ze swoim zespołem,
  • poznasz narzędzia, które umożliwią Ci prowadzenie trudnych rozmów,
  • zaczniesz rozmawiać i przestaniesz #PudrowaćSyfa.

O szkoleniu:

Jest wiele ograniczających przekonań na temat konfrontacji. Pierwsza myśl, kiedy słyszymy to słowo i już czujemy ścisk w żołądku. Wcale nie musi tak być. Dobre przygotowanie do rozmowy oraz odpowiednie nastawienie czynią cuda. Niestety wiele osób, nie chce tracić na to czasu. W efekcie podsyca swój opór i lęk. Przygotowałam cały zestaw pomocnych narzędzi, które pomogą Ci oswoić „trudne" rozmowy a przede wszystkim zrozumieć, że wcale nie muszą być trudne.

Widziałam wiele zespołów, które osiągnęły mistrzostwo w zamiataniu pod dywan. Ludzie nie rozmawiali ze sobą, udawali – ja to nazywam #PudrowaniemSyfa. Skutki takiego podejścia zawsze były podobne – konflikty eskalowały. To była tylko kwestia czasu. Widziałam na własne oczy Błędne Koło Wzajemnego Wyniszczania. A można było temu zapobiec.

Program:

  1. Konfrontacja vs Empatyczna Konfrontacja. Poznaj różnice.
  2. Jak przygotować się do "trudnych" rozmów w zespole i nie tylko.
  3. Drabina Interwencji, FUKO, Ja ... Ty...,
  4. Którym uchem słyszysz? Kwadrat Komunikacyjny.
  5. Co nas blokuje przed otwartymi rozmowami? Poznaj 3 mechanizmy obronne.
  6. Zasada Radykalnej Szczerości wg Kim Scott.
  7. Przykre skutki unikania "trudnych" rozmów.
  8. Koło Konfliktu i nasze wewnętrzne konflikty motywacyjne.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Dla każdego, kto chce zadbać o prawidłową komunikację w zespole, mimo trudnych tematów.
  • Dla każdego, kto chce rozwiązywać konfliktowe sytuacje „tu i teraz”, bez ryzyka piętrzenia problemów i zamiatania ich pod dywan.
    Dla Lidera, który chce by sytuacja w zespole była zawsze jasna – bez niedomówień i pretensji.